مرغ رژیمی؛ یک وعده غذایی لذیذ با کربوهیدرات پایین

 

زمان پخت: 1 الی 2 ساعت

تعداد: 4 نفر

مواد لازم: 4 عدد سینه مرغ

یک قوطی نوشیدنی پرتقالی رژیمی

یک چهارم فنجان سس سویا

 

دستور پخت:

پوست و چربی را از مرغ جدا کنید. سپس سس سویا و نوشیدنی پرتقالی را در یک ظرف مخصوص فر مخلوط کنید. در مرحله بعد مرغ را در مخلوط نوشیدنی و سویا قرار داده و به مدت یک ساعت یا بیشتر با حرارت 325 درجه سانتی گراد بپزید تا جایی که کاملا ترد شود.

سپس این مرغ لذیذ را در یک بشقاب، مثل بشقاب های زیبایی که می‌توانید از البسکو.کام تهیه کنید، به عنوان یک وعده غذایی رژیمی و با میزان پایین کربوهیدرات نوش جان کنید.

این وعده 139 کالری، 1 گرم چربی، 2 گرم کربوهیدرات و 28 گرم پروتئین برایتان همراه خواهد داشت.

نوش جان!

منبع: وبلاگ مرکز خرید اینترنتی البسکو.کام

/ 0 نظر / 7 بازدید